Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Statické řešení nosné konstrukce knihovny
Žůrek, Jan ; Novotný,, Petr (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením stropní konstrukce knihovny v Ostravě. Řešená konstrukce trámového stropu se nachází nad 3.NP. Statická analýza byla provedena v softwaru Scia Engineer 20. Výpočetně byly ověřeny dvě varianty stropní konstrukce. Práce se pak zaměřuje na strop z předpjatého betonu.
Návrh betonové lávky pro pěší
Hlaváček, Matěj ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh lávky pro pěší na zadaném místě. Byly vypracovány tři varianty přemostění, z nichž byla jedna vybrána pro podrobný návrh a posouzení. Konstrukce lávky je navržena jako rám s vetknutými pilotami a s kloubem v místě připojení piloty na základ. Pro výpočet účinků zatížení byl použit program Scia Engineer, posouzení bylo provedeno převážně pomocí MS Excelu a ručními výpočty a výkresy rýsovány v programu AutoCAD. V práci je řešeno předpětí konstrukce, krátkodobé a dlouhodobé ztráty, mezní stavy únostnosti a použitelnosti a výkresy výztuže.
Statické řešení nosné konstrukce knihovny
Žůrek, Jan ; Novotný,, Petr (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením stropní konstrukce knihovny v Ostravě. Řešená konstrukce trámového stropu se nachází nad 3.NP. Statická analýza byla provedena v softwaru Scia Engineer 20. Výpočetně byly ověřeny dvě varianty stropní konstrukce. Práce se pak zaměřuje na strop z předpjatého betonu.
Návrh betonové lávky pro pěší
Hlaváček, Matěj ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh lávky pro pěší na zadaném místě. Byly vypracovány tři varianty přemostění, z nichž byla jedna vybrána pro podrobný návrh a posouzení. Konstrukce lávky je navržena jako rám s vetknutými pilotami a s kloubem v místě připojení piloty na základ. Pro výpočet účinků zatížení byl použit program Scia Engineer, posouzení bylo provedeno převážně pomocí MS Excelu a ručními výpočty a výkresy rýsovány v programu AutoCAD. V práci je řešeno předpětí konstrukce, krátkodobé a dlouhodobé ztráty, mezní stavy únostnosti a použitelnosti a výkresy výztuže.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.